Dziekowac za spota. Fajnie było Was zobaczyć po długim czasie
[O1] Falujące obroty.?
Zwiń
X
-
[O1] Falujące obroty.?
Wczoraj reanimowałem akumulator innego auta poprzez podłączenie na kable.
Po całym procederze zaparkowałem auto włączyłem alarm i ku memu zdziwieniu usłyszałem ciągle piszczenie.
Po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu alarmy (piszczy tylko na załączonym alarmie) odłączyłem klemę akumulatora na 10 min no i cud piszczenie ustało ale....
......zawsze jest ale przy wrzuceniu biegu na luz podczas jady pojawiło się falowanie obrotów wczoraj bylo bardzo duże od 0 do 900 obrotów auto podczas jazdy na luzie gasło(co kilka razy przyprawiło mnie o dreszcz brak wspomagania hamulców i kierownicy).
Dziś od rana zauważyłem falowanie w zakresie 700-900 obrotów czyli jakaś poprawa.
Co jest.?
Jak to naprawić.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
-
-
Re: Falujące obroty.?
Zamieszczone przez fidodidoWczoraj reanimowałem akumulator innego auta poprzez podłączenie na kable.
Po całym procederze zaparkowałem auto włączyłem alarm i ku memu zdziwieniu usłyszałem ciągle piszczenie.
Po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu alarmy (piszczy tylko na załączonym alarmie) odłączyłem klemę akumulatora na 10 min no i cud piszczenie ustało ale....
......zawsze jest ale przy wrzuceniu biegu na luz podczas jady pojawiło się falowanie obrotów wczoraj bylo bardzo duże od 0 do 900 obrotów auto podczas jazdy na luzie gasło(co kilka razy przyprawiło mnie o dreszcz brak wspomagania hamulców i kierownicy).
Dziś od rana zauważyłem falowanie w zakresie 700-900 obrotów czyli jakaś poprawa.
Co jest.?
Jak to naprawić.?
Adaptacja przepustnicy VAG'iem, a wcześniej możesz jeszcze do niej zajrzeć i wyczyścić.
Komentarz
-
-
Tak jak pisałem dziś wahania obrotów od 700-900, wczoraj 0-900 auto zgasło z 5 razy po wrzuceniu na luz wiec nie było to dziś aż tak uciążliwe choć raz czy dwa razy zjechała wskazówka na 400. Mam stracha ze się gdzieś rozbije jak mi nagle zgaśnie.
Czy ta adaptacja przepustnicy to jakiś poważny zabieg.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Nic trudnego trzeba mieć tylko kompa i program, w warsztacie krzykną koło 50zł. Ale jeżeli chodzi o mnie to polecam demontaż przepustnicy, dokładne jej wyczyszczenie i dopiero adaptacja. A tak przy okazji za jednym zamachem polecam przeczyszczenie przepływki. Przy odrobinie zdolności manualnych jesteś w stanie zrobić to sam, co do adaptacji jak nie masz sprzętu sam nie zrobisz, ale w każdym warsztacie Ci to zrobią. Odnoście czyszczenia, demontażu i montażu dużo informacji na forum.
Komentarz
-
-
W środe byłem pod VAG, Wyświetliły się dwa błędy:
18010 - akumulator (możliwe ze ten błąd sam wywołałem zdejmując klemę z akumulatora)
35-10--- intermittent
00561 - dopasowanie składu mieszanki
14-00 - przekroczona granica adaptacji
Błędy zostały skasowane.
Posłuchaj dziś było czyszczenie przepustnicy i po tym fakcie obroty po zmianie biegów są na poziomie 1500 obr/min.
Po pewnym czasie spadają do 850-900 obr/min.
Mechanik pow. że po okolo tyg wszystko wróci do normy.
Czy to prawda .?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Może :roll: linka Ci się przycina :lol:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fidodidono właśnie nie chodzi bardzo płynnie
--------------------------------------------------------------------------------
Może linka Ci się przycina
I co sprawdziłeś stan linki :szeroki_usmiechILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz