[O1] Falujące obroty.?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] Falujące obroty.?

    Dziekowac za spota. Fajnie było Was zobaczyć po długim czasie
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] Falujące obroty.?

    Wczoraj reanimowałem akumulator innego auta poprzez podłączenie na kable.
    Po całym procederze zaparkowałem auto włączyłem alarm i ku memu zdziwieniu usłyszałem ciągle piszczenie.
    Po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu alarmy (piszczy tylko na załączonym alarmie) odłączyłem klemę akumulatora na 10 min no i cud piszczenie ustało ale....
    ......zawsze jest ale przy wrzuceniu biegu na luz podczas jady pojawiło się falowanie obrotów wczoraj bylo bardzo duże od 0 do 900 obrotów auto podczas jazdy na luzie gasło(co kilka razy przyprawiło mnie o dreszcz brak wspomagania hamulców i kierownicy).
    Dziś od rana zauważyłem falowanie w zakresie 700-900 obrotów czyli jakaś poprawa.
    Co jest.?
    Jak to naprawić.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Re: Falujące obroty.?

      Zamieszczone przez fidodido
      Wczoraj reanimowałem akumulator innego auta poprzez podłączenie na kable.
      Po całym procederze zaparkowałem auto włączyłem alarm i ku memu zdziwieniu usłyszałem ciągle piszczenie.
      Po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu alarmy (piszczy tylko na załączonym alarmie) odłączyłem klemę akumulatora na 10 min no i cud piszczenie ustało ale....
      ......zawsze jest ale przy wrzuceniu biegu na luz podczas jady pojawiło się falowanie obrotów wczoraj bylo bardzo duże od 0 do 900 obrotów auto podczas jazdy na luzie gasło(co kilka razy przyprawiło mnie o dreszcz brak wspomagania hamulców i kierownicy).
      Dziś od rana zauważyłem falowanie w zakresie 700-900 obrotów czyli jakaś poprawa.
      Co jest.?
      Jak to naprawić.?

      Adaptacja przepustnicy VAG'iem, a wcześniej możesz jeszcze do niej zajrzeć i wyczyścić.
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • fidodido
        Rider
        • 2010
        • 440

        #4
        Czyli co, coś się rozregulowało podczas zabawy odpalania przez kable.?
        Przed tym zdarzeniem nie było żadnych problemów tego typu.
        I co to jest to adaptacja przepustnicy.?
        Auto: Skoda Octavia I
        Kolor: Srebrny
        Pojemność: 1,8T 20V
        Moc: 150KM
        Typ silnika: AGU
        Gaz: STAG-4

        Komentarz

        • Piotrus
          Rider
          • 2004
          • 524

          #5
          Straciłeś adaotację odpinając akumulator, adaptacja to procedura podczas której komp "nauczy się" jakie wartości otwarcia ma przepustnica przy różnych ustawieniach krokowca. W sumie jak dłużej pojeździsz to powinno samo się naprawić, chyba że masz jakiś problem z przepustnicą i krokowcem.
          Piotruś
          AGR(RIP) + ALH

          Komentarz

          • fidodido
            Rider
            • 2010
            • 440

            #6
            Tak jak pisałem dziś wahania obrotów od 700-900, wczoraj 0-900 auto zgasło z 5 razy po wrzuceniu na luz wiec nie było to dziś aż tak uciążliwe choć raz czy dwa razy zjechała wskazówka na 400. Mam stracha ze się gdzieś rozbije jak mi nagle zgaśnie.

            Czy ta adaptacja przepustnicy to jakiś poważny zabieg.?
            Auto: Skoda Octavia I
            Kolor: Srebrny
            Pojemność: 1,8T 20V
            Moc: 150KM
            Typ silnika: AGU
            Gaz: STAG-4

            Komentarz

            • ms251
              Classic
              • 2010
              • 7

              #7
              Nic trudnego trzeba mieć tylko kompa i program, w warsztacie krzykną koło 50zł. Ale jeżeli chodzi o mnie to polecam demontaż przepustnicy, dokładne jej wyczyszczenie i dopiero adaptacja. A tak przy okazji za jednym zamachem polecam przeczyszczenie przepływki. Przy odrobinie zdolności manualnych jesteś w stanie zrobić to sam, co do adaptacji jak nie masz sprzętu sam nie zrobisz, ale w każdym warsztacie Ci to zrobią. Odnoście czyszczenia, demontażu i montażu dużo informacji na forum.

              Komentarz

              • fidodido
                Rider
                • 2010
                • 440

                #8
                W środe byłem pod VAG, Wyświetliły się dwa błędy:
                18010 - akumulator (możliwe ze ten błąd sam wywołałem zdejmując klemę z akumulatora)
                35-10--- intermittent
                00561 - dopasowanie składu mieszanki
                14-00 - przekroczona granica adaptacji
                Błędy zostały skasowane.
                Posłuchaj dziś było czyszczenie przepustnicy i po tym fakcie obroty po zmianie biegów są na poziomie 1500 obr/min.
                Po pewnym czasie spadają do 850-900 obr/min.
                Mechanik pow. że po okolo tyg wszystko wróci do normy.
                Czy to prawda .?
                Auto: Skoda Octavia I
                Kolor: Srebrny
                Pojemność: 1,8T 20V
                Moc: 150KM
                Typ silnika: AGU
                Gaz: STAG-4

                Komentarz

                • Ths
                  Rider
                  • 2007
                  • 317

                  #9
                  fidodido,
                  obroty powinny się ustabilizować po ok 400 km mniej więcej po takim dystansie przepustnica powinna się nauczyć nowych nastawów. Najprościej byłoby wykasować wyuczone wartości i wykonać adaptację poprzez VAG-COM.

                  Komentarz

                  • fidodido
                    Rider
                    • 2010
                    • 440

                    #10
                    ale koleś to podobno zrobił i pow. ze po tygodniu będzie ok.
                    Auto: Skoda Octavia I
                    Kolor: Srebrny
                    Pojemność: 1,8T 20V
                    Moc: 150KM
                    Typ silnika: AGU
                    Gaz: STAG-4

                    Komentarz

                    • Ths
                      Rider
                      • 2007
                      • 317

                      #11
                      hmm... nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale u mnie po adaptacji, którą wykonałem sobie sam obroty od razu powróciły do prawidłowych na biegu jałowym. Przed adaptacją falowały mniej więcej pomiędzy 1300 - 900.

                      Komentarz

                      • fidodido
                        Rider
                        • 2010
                        • 440

                        #12
                        one u mnie nie tyle falują co po puszczeniu gazu spadają do 1500 a potem bardzo ale to bardzo powoli zmierzają w kierunku 850-900 i tak za każdym razem podczas dodawania gazu
                        Auto: Skoda Octavia I
                        Kolor: Srebrny
                        Pojemność: 1,8T 20V
                        Moc: 150KM
                        Typ silnika: AGU
                        Gaz: STAG-4

                        Komentarz

                        • tomus7
                          RS
                          • 2010
                          • 1896
                          • Peugeot

                          #13
                          Może :roll: linka Ci się przycina :lol:
                          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                          Komentarz

                          • fidodido
                            Rider
                            • 2010
                            • 440

                            #14
                            no właśnie nie chodzi bardzo płynnie
                            Auto: Skoda Octavia I
                            Kolor: Srebrny
                            Pojemność: 1,8T 20V
                            Moc: 150KM
                            Typ silnika: AGU
                            Gaz: STAG-4

                            Komentarz

                            • tomus7
                              RS
                              • 2010
                              • 1896
                              • Peugeot

                              #15
                              Zamieszczone przez fidodido
                              no właśnie nie chodzi bardzo płynnie
                              tomus7 Wysłany: Wczoraj 20:16 Temat postu:

                              --------------------------------------------------------------------------------

                              Może linka Ci się przycina

                              I co sprawdziłeś stan linki :szeroki_usmiech
                              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                              Komentarz

                              • fidodido
                                Rider
                                • 2010
                                • 440

                                #16
                                tak linka chodzi płynnie i bez żadnych zacięć byłem u speca twierdzi ze to może być wina zespołu wskażników
                                Auto: Skoda Octavia I
                                Kolor: Srebrny
                                Pojemność: 1,8T 20V
                                Moc: 150KM
                                Typ silnika: AGU
                                Gaz: STAG-4

                                Komentarz

                                Pracuję...